2010. november 10., szerda

Játék?-Játék!


Azért a kérdő és felkiáltó mód, mert korábban megígértem, hogy ha meglesz az 50. követőm, akkor játszani fogunk. Viszont az utóbbi időben annyira összetornyosultak a dolgok a fejem fölött - főleg munka terén - hogy nem tudom, mikor lesz időm elkészíteni a nyereményt. De! Az ígéret szép szó, így mégis úgy döntöttem, hogy meghirdetem a játékot és majd menet közben kitalálom a nyereményt is.
Szóval, a feltételek:
1. Legyél rendszeres olvasóm!
2. Hagyj itt egy bejegyzést, ha játszani szeretnél, december 8-án éjfélig!
3. Hirdesd meg a játékot a blogodon (rakd ki a fotót és a játék linkjét)! Ha nincs blogod, akkor közösségi oldalon, multin, stb.!
4. Ha az oldalsávban lévő e-mailre küldesz egy olyan tutorialt, amely még nem szerepel a blogon, dupla esélyekkel indulsz! Ezt tehát nem kötelező teljesíteni, de ha nagyobb esélyt szeretnél a sorsoláskor, akkor érdemes lesz ennek is eleget tenni.
Sorsolás a születésnapomon, december 9-én.
Köszönöm minden kedves jelenlegi és jövőbeni követőmnek, hogy rendszeresen olvassák a blogot! Azoknak külön köszönet, akik küldenek tutorialt is!
Sok szerencsét mindenkinek!

23 megjegyzés:

  1. Igen! Szeretnék játszani! És igen küldtem egy emilkét! És igen ki is raklak a blogomba! És rendszeres olvasód is vagyok!!! És persze előre is BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!!
    Csilla

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    Örülök neki, hogy te is játékot hirdetsz, már e-mailben váltottunk pár szót egymással, az ajándéklánc keretében léptünk kapcsolatba.
    Előre boldog szülinapot kívánok én is!
    Egyben a játékra is jelentkeznék.
    Köszike.
    F. Edit

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezem a játékra. Mondjuk az nem jelent plusz pontot, ha az egyik bejegyzésedben közzétett tutoriál, annyira megihletett, hogy elkezztem kivarni? :)) Na jó, csak vicceltem. :))Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  4. Valahogy a megjegyzést tegnap nem sikerült elküldenem... Szeretnék én is jelentkezni!
    Szép mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is jelentkezem a játékodra és kívánok még sok-sok olvasót neked :)

    VálaszTörlés
  6. Beneveznék én is a játékra. Tutoriált is küldök. :-)

    VálaszTörlés
  7. beneveznék újra.
    nincs blogom, de a Facebookra szívesen kiteszlek.
    a tutorialt pedig küldöm.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én is jelentkeznék a játékodra. Blogra kiteszlek, facebook-ra is. Tutoriál ügyben körbenézek! Előre is gratula a szülinaphoz, Isten hozott a XXX.-ok közt! :) (Nem olyan szörnyű...)

    VálaszTörlés
  9. Én is jelentkeznék a játékra. Köszönöm a lehetőséget.
    http://szappankonyha.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Szívesen játszanék veled! :DD

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a játékra. :-)

    VálaszTörlés
  12. Én is játszom, mint régi híved:-)))

    VálaszTörlés
  13. Gratulalok.:)korulbelul ezert van nalam is jatek...:)Szeretnek szerencset probalni ujra nalad.:)Jatekodat hirdetem.:)

    VálaszTörlés
  14. Én is szeretnék jelentkezni a játékra! Boldogságos szülinapot kívánok!
    ányi :)

    VálaszTörlés
  15. szia, én is játszanék, facebookra kiraktalak!

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék én is részt venni a játékodba..:)

    VálaszTörlés
  17. Szia Adri!
    Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  18. Ha már küldtem tutorialt, hagyok megjegyzést is :)

    VálaszTörlés
  19. Szeretnék veled játszani!zsuzsihobby.blogspot.com

    VálaszTörlés
  20. szia! én is jövök játszani!
    játékodat oldalamon hirdetem...
    minden jót!
    Üdv
    Éva

    VálaszTörlés