2010. április 9., péntek

Szalaghímzéssel díszített doboz


Mivel ezt is sikerült megvalósítanom, ezért ide most a saját "művem" fotóját teszem fel. Ahhoz, hogy ezt (vagy egy sokkal szebbet) kivitelezhessetek, látogassatok el erre az oldalra, ahol a szalaghímzés szinte minden csínját-bínját megtanulhatjátok. Higgyétek el, nagyon egyszerű technika, nekem ez a doboz a második alkotásom volt és még csak gyakorolni sem gyakoroltam az öltéseket. Egyszerűen az oldalon található világos útmutatás alapján megnéztem az öltések technikáját és kész. Nagyon látványos eredményeket lehet vele elérni. Az oldalon mintaötletek is vannak, én onnan vettem a rózsás doboz ötletét is.

1 megjegyzés:

  1. Hú Adri, nagyon szép lett ez a doboz! A tutorial bloggod is nagyon tetszik, és szerintem nagyon jó ötlet is, főleg kezdőknek.
    szívesen reklámozom a bloggod, de szerintem szerkesz, vagy keress egy jó képet, amit, ha kiteszünk a bloggra, akkor arra kattintva ide tudnak jutni az érdeklődők. Én még tuti jövök!

    VálaszTörlés