2010. április 5., hétfő

Bemutatkozás

Azoknak, akik rendszeresen nyomon követik a másik blogomat, nem fogok újat mondani. De talán lesz egy-két ide tévedő olvasó, akik még nem ismernek. Az ő kedvükért írok néhány sort magamról.
29 éves édesanya vagyok. Kisfiam, Bence, nyáron lesz 4 éves. Egy banknál dolgozom és kevés szabadidőmet eddig főleg a keresztszemes hímzés töltötte ki. Néhány hete kezdett el érdekelni, mintegy villámcsapásszerűen mindenféle egyéb technika is. Több-kevesebb sikerrel már belekóstoltam a dekorgumiból, szalaghímzéssel, decoupage technikával, filcből, textilből készülő alkotások elkészítésébe. Blogbarangolásaim során már jártam néhány helyen, ahol egyszerű, számomra is könnyen megvalósítható, ugyanakkor nagyon mutatós tárgyak leírásai találhatóak. Ezeket az oldalakat - ha nem "gyártottam le" azonnal a tárgyakat - elmentettem a kedvenceim közé, ahol emiatt elég nagy káosz kezd uralkodni. :-) Ezért gondoltam arra, hogy létrehozok egy új blogot, hogy itt egy helyről, témakör szerint egyetlen kattintással elérhetőek legyenek ezek a leírások. És ezáltal másokkal is megoszthatom őket. Saját tutorialra egyelőre nem vállalkoznék, ahhoz még túlságosan kezdő kreatívkodó vagyok, de ki tudja, idővel ennek is eljöhet az ideje.
Itt is arra biztatok mindenkit, ha ismer olyan blogot, ahol klassz dolgok elkészítésének leírása található, küldje el a blog címét az oldalsávon látható e-mail címre, hogy kirakhassam ide a blogra. Még egy dolog: az adott tárgy fotóját is felteszem a linkhez, hogy így is könnyebb legyen kiválasztani azt, amelyik tetszik.
Remélem, sikerül néhány megvalósítható ötletet és olyan blogot ajánlanom, amely eddig esetleg kevéssé volt ismert. Szívesen fogadok egyéb ötleteket, javaslatot ezzel a bloggal kapcsolatban is.
Mindenkinek örömteli alkotást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése