2011. július 2., szombat

A nyertes!

Köszönöm, hogy a rövid határidő ellenére ilyen sokan jelentkeztetek a játékra. Bence már alig várta, hogy sorsolhasson, ezért gyorsan összeírtam a neveket és megejtettük a sorsolást:


Gratulálok, légyszíves küldd el a címed az e-mailemre. A nyereményed a másik blogomban találod, ebben a bejegyzésben. (Élőben sokkal szebb, csak valamiért a fotók nem akartak jól sikerülni.)
Köszönöm még egyszer, hogy játszottatok velem.
És még egy dolog: a 150. rendszeres olvasóm is kap tőlem egy apróságot! :-)

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szerencsésnek! :-) Neked pedig köszönöm a játékot:-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is Krisztinek és persze köszönöm, hogy játszhattam! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan dolgok történtek ma velem, amit még most sem hiszek el...egyik ámulatból estem a másikba...és jó értelemben. Erre este ideülök a gépemhez, látom, hogy Adri sorsolt. Mondom, na, milyen lenne, ha még nyernék is....és erre ott áll a nevem...sikítoztam!!! Az egész család iderohant, hogy mi a bajom. KÖSZI ADRI!!!..és nagyon szép a nyereményem, küldöm a címemet!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy sikerült örömöt okoznunk Bencével.:-)
    Holnap postázom.

    VálaszTörlés
  6. Krisztinek gratulálok, nagy szépséget nyert. :)

    VálaszTörlés