2011. március 17., csütörtök

... rajt! - EDITED!


Nem gondoltam, hogy ilyen hamar meglesz a 100. olvasóm, sőt, eggyel több is lett. Mindannyiótoknak köszönöm, hogy olvastok, és azoknak külön köszönet, akik maguk is küldenek nekem tutorialt.
Tehát akkor játék! A feltételek a szokásosak, semmi extra nincs bennük: aki szeretne játszani, hagyjon itt egy kommentet és linkelje a játékom a fenti fotóval a saját blogján, vagy közösségi oldalán. A határidő legyen mondjuk a bolondok napja, azaz április elseje, éjfél. Sorsolás másodikán.
A nyereménnyel szokásomhoz híven később jelentkezem. :-) Annyit elárulok, hogy ezúttal nem kreatív alapanyagokat fogok sorsolni, hanem sk. ajándék lesz.
Sok szerencsét mindenkinek!
Mivel megvan az 50 jelentkező (ha jól számoltam), ezért két nyeremény lesz. Viszont így a határidőt kitolnám ápr. 15-ig, hogy legyen bőven időm elkészíteni a másik ajándékot, de még húsvét előtt odaérjenek majd a nyertesekhez.

75 megjegyzés:

  1. nem biztos,hogy szerencsés elsőnek jelentkezni,de hátha... :)

    VálaszTörlés
  2. Vagy mégse...most látom,hogy a megjegyzés a jóváhagyása után jelenik meg,szóval lehet,hogy már vannak előttem,csak nem látom:)) mindegy,itt vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Én vagyok az első aki jelentkezik a játékra. Hátha szerencsét hoz :)

    VálaszTörlés
  4. Oké rájöttem, nem én. Ó én örök optimista... :)

    VálaszTörlés
  5. Bocsi csajok, nem akartam senkit megtéveszteni. Sajnos rákényszerültem erre a beállításra, mert nem kedvelem, ha névtelenül teleirkálják a blogom. Viszont saját magam is megszívattam, már vagy két órája lesem, hogy van -e jelentkező. Kezdtem kicsit megzuhanni, hogy senkit sem érdekel a játék, és most kapcsoltam, hogy meg kellene néznem, hogy van -e jóváhagyásra váró hozzászólás! :-D
    Egyébként itt nem számít a jelentkezés sorrendje!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a sok olvasóhoz. :)))) Én is szeretnék jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok, jó a blogod nagyon!
    Blogom nincs, így iwiwen megosztottam.

    VálaszTörlés
  8. Akkor itt egy újabb jelentkező :) Én is szeretnék játszani az ajándékért :) Gratula az olvasókhóz, és köszi a tutorialokat!

    VálaszTörlés
  9. örömmel jövök hozzád, én is szeretnék veled játszani :)

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék én is játszani, mindjárt teszem is ki a felhívást....
    Nekem is van játékom-ha gondolod!
    www.edinaszappanjai.blogspot.com

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a szép számhoz!
    A játékodra jelentkezem, feltételek teljesítve!

    VálaszTörlés
  12. Mi köszönjük, hogy ennyi hasznos leírást összegyűjtesz nekünk!
    Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  13. itt hírdettem, itt vagyok:
    http://mindenfleamilyetnkzmveskedtem.blogspot.com/2011/03/jatekot-kozvetitek.html

    VálaszTörlés
  14. Nyerni szeretnék:-), ezért jelentkezem!

    http://kreativ-maranna.blogspot.com/2011/03/gyertek-velem-jatszani.html

    Csodálatosak Molnár Réka papírvirág alkotásai: http://mek.niif.hu/02700/02711/html/

    VálaszTörlés
  15. Jelentkeznék én is!
    Nagyon jó ötlet ez a blog!

    VálaszTörlés
  16. Szia,
    most találtam Rád, nagyon sok szép dolgot adsz közre, köszönjük!
    Én is szeretnék játszani, facebookon közzétettem!
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000148929031#!/profile.php?id=100000148929031
    Üdv:
    Adri

    VálaszTörlés
  17. Engem is elkapott a láz, játszom veletek és én is játszani hívok minden blogost és közösségi oldalon lévő jó Tündért!

    Adrienn, ide tettem fel a felhívásod+az enyém.
    Szeretnélek meghívni Téged és olvasóid!

    http://kreativ-maranna.blogspot.com/2011/03/gyertek-velem-jatszani.html

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a játékra. :-)
    A blogomra kitettelek. :-)
    Cat

    VálaszTörlés
  19. Milyen jó,hogy hirdettél játékot,mert így vettem észre,hogy "csak" a mások blogodon vagyok állandó olvasó.Most már itt is..)
    Jelentkezem.:)

    VálaszTörlés
  20. Én is szívesen nyernék nálad valami szépet, mindjárt kiteszlek a blogomba !

    VálaszTörlés
  21. Kedves Adri, idetaláltam én is, örülök és játszanék:)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Szia,
    felbuzdultam a sok szépségen, és indítottam én is egy blogot (már régóta gondolkodtam rajta)
    Kitettem a játékot is persze:
    http://kincsekneked.blogspot.com/
    Gyertek hozzám is nézelődni, ha gondoljátok, mostantól töltöm fel :)
    Üdv:
    Adri

    VálaszTörlés
  23. Szeretnék én is játszani :)

    VálaszTörlés
  24. Jönnék én is :)
    Szép mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
  25. Én is játszom, hirdetem, nagyon tetszik a blogod!! Csak így tovább :):)

    Ilumilu

    VálaszTörlés
  26. Jövök én is :-) Köszönöm a jó kis linkeket, oldalsávba kitettelek nálam!

    VálaszTörlés
  27. Meglepííííí... Szuper! Jöhetek én is? :)

    VálaszTörlés
  28. Imádom a meglepetéseket! Jövök játszani! :DD

    VálaszTörlés
  29. Mivel bolondok napja a határidő, itt a helyem:))) Esetleg vigaszdíj is lesz?:))))

    VálaszTörlés
  30. Vegyeteeeek be! Imádom április 1-jét!
    Akkor jelentkezem!

    VálaszTörlés
  31. Örülök, hogy ilyen szép számmal vannak jelentkezők, köszönöm!
    Kata, te duplán jelentkeztél, a második megjegyzésed ezért töröltem, nem amiatt, mert nem fogadom el a jelentkezésed. :-)

    VálaszTörlés
  32. Rejtélyes a játék! Én is jövök játszani!:)

    VálaszTörlés
  33. Kedves Adri!
    Vettem a lapot, elsőre nem jelent meg a komment, ezért írtam egy másikat. Aztán rájöttem, hogy előbb jóvá kell hagynod...bocsi! Nem duplára játszottam! : )

    VálaszTörlés
  34. Szeretnék játszani én is:))
    Tetszik a blogod, gyakran jövök...
    Láttam a részleteket ez egy trallalás minta! Imádom!!!

    VálaszTörlés
  35. Szia! Nekem is tetszik nagyon a blogod:). Kitettem én is!

    VálaszTörlés
  36. Helló! Én is megpróbálkoznék :)

    VálaszTörlés
  37. Én is! Én is! Nagyon szeretnék Tőled ajándékot kapni :)

    VálaszTörlés
  38. Én is meg szeretném probálni:)

    VálaszTörlés
  39. Én is! Én is jövök játszani!

    VálaszTörlés
  40. Én lennék az ötvenedik??? Ezennel jelentkezem!
    Szép napot
    Erika

    VálaszTörlés
  41. Szio! Akárhogyan is nézem...én itt nem látom magam, tehát jelentkezek én is a játékodra!! Meg vagyunk már 50-en???:-)))

    VálaszTörlés
  42. Jövök én is , még éppen idejében :))
    Teszlek ki az oldalsávba mindjárt :))

    Köszönöm a lehetőséget .

    VálaszTörlés
  43. A facebookon fogom megosztani.Sok sikert mindenkinek!

    VálaszTörlés
  44. Nem bírok magammal! Szia! Ajándékot szeretnék tőled, ezért mindent meg is teszek a cél érdekében. Mostantól izgi:)

    VálaszTörlés
  45. Én is én is. Csak ma találtam rá a blogodra de már "be is állnék" :D

    VálaszTörlés
  46. Én is szeretnék játszani, lehet?

    VálaszTörlés
  47. Szeretnék játszani a titokzatos nyereményekért!

    VálaszTörlés
  48. Szeretnék játszani a titokzatos nyereményekért!

    VálaszTörlés
  49. Én is szeretnék játszani Veled! :)

    VálaszTörlés
  50. sajnos küzdők a blog készitéssel de szeretnék benevezni a játékra

    VálaszTörlés
  51. Szia Adri!

    Én is jelentkeznék, ha már így kitoltad a határidőt, s bele is férek. :)
    Szemeim előtt két tavaszi banner lebeg.....
    hátha...

    VálaszTörlés
  52. Én is szeretnék játszani.
    http://www.facebook.com/Polly76

    VálaszTörlés
  53. én is örömmel jövök. Játszani és a blogodat olvasgatni is ;)

    VálaszTörlés
  54. Jaj de jó! Örülök, hogy játszhatok!

    VálaszTörlés
  55. Én is játszanák nálad. Köszönöm a lehetőséget :-)

    VálaszTörlés
  56. Én is szeretnék egy ilyen kicsi nyuszikát.

    VálaszTörlés
  57. Kedves Kati! A nyeremény nem nyuszika lesz, hanem valami egészen más, amit hamarosan mutatni fogok. De ha követed a linket, te is könnyen elkészítheted a nyuszit.

    VálaszTörlés
  58. Szervusz!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékodra még így a vége előtt gyorsan. :)

    VálaszTörlés
  59. Közben elindult az én blogom is, szóval így én is kitettem a játékodat! :)

    VálaszTörlés
  60. Még épp időben érkeztem :) Kíváncsian várom mit alkottál, remélhetően a postástól :D

    Üdv.
    Zsuzsa
    Boldogság vár
    www.boldogsag-var.blogspot.com

    Kukkants be hozzám, ha van kedved! Várlak szeretettel! Én biztosan jövök még ;)

    VálaszTörlés
  61. Én is jelentkezem, megosztalak!
    Gyere te is hozzám játszani

    VálaszTörlés