2010. december 9., csütörtök

Megvan a nyertes!

Gyors sorsolás volt, fotókkal most nem tudom illusztrálni, de remélem, azért így is elfogadjátok. Köszönöm ismét, hogy ennyien jelentkeztetek, a tuto-kat is. Igyekszem kirakni őket minél hamarabb a blogra.
Hogy ebben is legyen kis játékosság, nem fogom a nyertes nevét kiírni, csak az odavezető linket (persze úgy, hogy ne ismerjétek fel egyből). Tehát az a játékos nyert, aki a linkre kattintva a saját blogján találja magát. :-)

Ő pedig nem más, mint Te, kedves olvasóm. Ha magadra ismertél, légyszíves küldd el a címed az oldalsávban látható e-mail címre.
Köszönöm, hogy időközben 70 fölé nőtt az olvasóim száma. Remélem, a játékon kívül is találtok hasznos dolgokat itt. 100-nál jön a következő játék. :-)

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok,Csilla!

    Adri,köszi a játékot!
    És itt is boldog szülinapot! Hidd el,nem rossz harmincasnak lenni ( főleg így ötven felé haladva tudja értékelni az ember:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Tudom én azt, hogy nem olyan rossz dolog. :-)

    VálaszTörlés
  3. Adri! Nagyon köszönöm a játékot a lehetőséget...és azt, hogy egy akkora vigyor van most a fejemen...hogy azt egy darabig nem lehet lemosni.:-))) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálooooooooook!
    Köszi a játékot! Boldog szülinapot!! :)

    VálaszTörlés
  5. GRATULA! Köszi a játékot! Boldog szülinapot! :DDDDD

    VálaszTörlés
  6. Köszi a köszöntéseket!
    Csilla, én is mosolyogtam, amikor kiderült, hogy te vagy a nyertes. Legalább most viszonozhatom azt a sok-sok nyereményt, amit én nyertem nálad! :-)

    VálaszTörlés